Met spijt heeft het feestcomité van Senioren Gemert moeten besluiten enkele activiteiten in deze feestweek af te gelasten: het hete weer is een spelbreker!
Het is niet verantwoord om sommige activiteiten door te laten gaan en daarom gaat donderdag 25 juni de stadswandeling met gids en de aansluitende KWIS niet door, evenals op vrijdag 26 juni de ontspanningsmiddag met diverse activiteiten op het Nazareth-terrein. De barbecue die avond gaat wél door.
Ook gaat op zaterdagavond 27 juni het muziekpodium door en op zondag 28 juni de afsluiting van de feestweek, vanaf 13.30 uur in Ontmoetingscentrum Nazareth, waar we gezellig kunnen napraten over hoe deze feestweek is geweest!

