Na ontzettend veel trainen won het duo Luna Kuijten en Isa van der Ligt op zondag 24 mei voor het eerst het Europees Kampioenschap Streetdance in de hoogste categorie. Toen de namen van Isa en Luna als nummer 1 werden genoemd, konden ze het bijna niet geloven.
Al heel wat jaren dansen Luna en Isa samen, maar pas de laatste jaren als duo. Voor het Europees Kampioenschap Streetdance mochten ze naar Duitsland. De choreografie waarmee ze gewonnen hebben heeft het duo zelf gemaakt.
Bron: Gemerts Nieuwsblad

