Flessenactie vrijdagavond 22 mei
Na het enthousiasme van de kinderen en de geweldige opbrengst van vorig jaar komen De Dansgarde CV De Peelvruuters ook dit jaar weer graag uw lege statiegeldflessen/blikjes ophalen. Dit gaan we doen op vrijdagavond 22 mei.
Tussen 17.45 en 20.00 uur kunt u ons verwachten binnen en ook buiten het dorp. U mag uw lege flessen ook aan de straat zetten. Alvast onze hartelijke dank voor uw bijdrage.